عدالت آموزشی با نوع نگاه انسان گرایانه و عدالت خواهانه به مهیا سازی فرصت های برابر، به عنوان یک شاخص جامعه ایده آل در نظر گرفته می‌شود. اجرای این مهم توسط دست‌اندرکاران آموزش کشور، موجب شکوفا شدن اندیشه های خلاق و امکان پرورش قابلیت ها و ظرفیت ها برای همه سطوح به طور مساوی امکان پذیر می‌باشد، به طوریکه با فرصت مساوی به همه افراد جامعه، حتی افرادی که از جایگاه ثروت و امتیازات ویژه برخوردار نیستند، امکان موفقیت در زندگی را برایشان هموار می‌ سازد. امروزه متاسفانه نوعی بی عدالتی در آموزش های مکمل کشور اتفاق می‌افتد و سیطره این نا‌عدالتی سبب می‌شود که افراد با طبقات محروم و کم درآمد از موفقیت ‌های به حق خودشان بی‌نصیب گردند و این افراد از حاشیه های جامعه به تدریج رانده می‌شوند.


دسترسی تمام دانش‎آموزان ایرانی، به بهترین منابع، اساتید، مشاوران و برنامه های آموزشی

«مجموعه هنرآموزش» مجموعه‎ای است؛

خلاق، طراح، ارتقاء‌دهنده و توانمندساز با هدف ارائه خدمات آموزشی و مشاوره‎ای باکیفیت برتر متکی بر فناوری‎های روز دنیا، به منظور گسترش عدالت آموزشی در سراسر کشور

«مجموعه هنرآموزش» معتقد است   ؛

این عدالت آموزشی است که زمینه را برای دستیابی به عدالت اجتماعی فراهم می‌کند. اگر کشور نتواند عدالت آموزشی را تعمیم دهد، قطعا شکاف طبقاتی و فاصله طبقاتی زیادتر خواهد شد و نارضایتی و نابهنجاری در سیستم به وجود خواهد آمد


چارچوب طراحی اجتماعی، علمی و اجرایی دوره‌های موسسه هنرآموزش

ساختار اجتماعی

موسسه هنرآموزش با هدف گسترش عدالت آموزشی، مسیر ارائه خدمات در حوزه آموزش های مجازی را برای اهداف خود انتخاب کرده است که منطبق با تکنولوژی روز دنیا ، به منظور دسترسی آسان تر و همگانی دانش‌آموزان سراسر کشور، تمامی دوره‌های مکمل آموزشی را  با پایین ترین هزینه ، با بالاترین کیفیت استاندارد آموزش مجازی و پشتیبانی کامل  طراحی و ارائه می‌کند.

ساختار علمی

 موسسه هنراموزش تمامی دوره‌های مکمل آموزشی تحصیلی  خود را براساس ساختارهای تخصصی سرعت،  شتاب،  یادگیری تلفیقی طراحی و در اختیار دانش آموزان قرار می‌دهد.

ساختار سرعت : طرح هایی که با هدف پرش یا ارتقای درجه و جایگاه دانش‎آموز طراحی و برنامه ریزی می‌شوند.

ساختار شتاب:  طرح هایی  که با هدف ایجاد  شرایط دسترسی سریع به فرصت‌ها یا پیشرفت سریع‎تر  برای دانش آموزان طراحی می‌شود.

یادگیری تلفیقی: تیم برنامه هنرآموزش برمبنای تعریف آموزش تلفیقی که ترکیبی از آموزش حضوری و مجازی است، با فرض یر اینکه دانش‌آموزش ولو اندک از آموزش حضوری برخودار است،  در بخش آموزش مجازی بسیار قوی دوره‌های مکمل آموزشی را طراحی و ارائه می‌دهد.

ساختاراجرایی

موسسه هنرآموزش در اجرای دوره‌های طراحی شده، از مدل ترکیبی در بخش مجازی یادگیری تلفیقی استفاده می‌کند. در این مدل ساختار بر اساس دو شیوه یادگیری معکوس و چرخش توام چینش می‌شود. به این ترتیب که فراگیر در زمان‌های فراغت به ویژه تابستان محتوای آموزشی را به صورت آفلاین در قالب فیلم‌های ضبط شده و فایل‌های جزوات دریافت می‌کند و به کمک پشتیبان بر ارساس زمانبندی شخصی مطالعه می‌نماید. در ادامه فرآیند یادگیری، فراگیر با حضور در کلاس‌های آنلاین گروهی محتوا رفع اشکال و به ادامه مباحث و تعامل در کلاس می‌پردازد. شیوه آفلاین . آنلاین برنامه ریزی شده موسسه به فراگیران اجازه می‌دهد تا :

  • در کنارلذت بردن از اوقات فراغت، برنامه ریزی شخصی و آموزشی خود را در تابستان پیش ببرند.
  • با مهیاسازی پیش مطالعه محتوا آموزشی در کلاس آفلاین ، با آمادگی بسیار بیشتری در کلاس‌آنلاین و حضوری شرکت کنند.
  • با سرعت یادگیری خودشان مطالب دریافت کنند و از آموزش‌ها خسته نخواهند شد.
  • در زمان برگزاری کلاس آنلاین، در صورت عدم عمق یادگیری از طریق مشاهده فیلم موارد را مجدد بررسی کنند.
  • با فاصله گرفتن از اصطکاک های احساسی کلاس حضوری، در کلاس های آنلاین تعامل و مشارکت داشته باشند و اعتماد بنفس رقابت سالم در خود بالا ببرند.
  • در هرکجا و هر زمان از آموزش آستفاده کنند و لذت ببرند.
  • با پایین ترین هزینه بهترین آموزش ها دریافت نمایند.