اینجانب به عنوان متقاضی ثبت نام در دوره های موسسه هنر آموزش ؛

  • تعهد می‌نمایم همواره با معلمان، همیاران، معاونین و مدیران موسسه و سایر دانش‎آموزان شرکت‎کننده در طرح با احترام و ادب رفتار نمایم (هرگونه تخلف و بی‎احترامی، پس از طی مراحل و تذکرات لازم، موجب حذف دانش آموز از دوره می شود).
  • با توجه به برنامه ریزی موسسه برای تامین امکانات برگزاری دوره و زمانبندی دبیران و معلمان، دانش‌آموز محترم در صورت عدم تمایل به ادامه حضور در کلاس‎ها، حداکثر دو روز قبل از جلسه دوم، مراتب را به صورت کتبی به مدیران موسسه اعلام نماید. در این صورت شهریه دانش اموز عودت داده خواهد شد و در صورت انصراف بعد از برگزاری جلسه دوم هزینه ای عودت داده نخواهد شد.
  • دانش اموزان باید توجه داشته باشند برای بهره مندی از کلاس های انلاین در اختیار داشتن حداقل امکانات سخت افزاری، شبکه و نرم افزاری (مانند اینترنت پر سرعت، کامپیوتر، تبلت، لب تاپ کامپیوتر شخصی و یا تلوزیون هوشمند با حافظه موقت مناسب و به روز) مورد نیاز است.طبیعی است تهیه این امکانات بر عهده دانش اموزان است و موسسه تعهدی در قبال این موارد ندارد.
  • کلیه کلاس ها به صورت آنلاین و در بستر اسکای روم برگزار می‌شود، و پیشنهاد می شود پیش از آغاز کلاس ها کیفیت امکانات سخت افزاری و نرم افزاری و شبکه ای خود را آزمایش نمایید.
  • دانش اموز موظف است بر اساس تقویم و برنامه دوره که توسط موسسه ارائه می شود به طور منظم در کلاس ها حاضر شده و تمرینات لازم را انجام دهد. بدیهی است موسسه تعهدی در قبال دانش اموزانی که غیبت نمایند و یا تکالیف را بهنگام انجام ندهند مسئولیتی نخواهد داشت.
  • فراموش نکنیم این دوره برای تقویت و بنیه علمی شما دانش آموز محترم طراحی و اجرا می شود، لذا حداکثر تلاش خود را داشته باشید تا بیشترین بهره مندی از از محتویات کلاس ها را داشته باشید.